Tama Star - Review by Nunu Racris





Tooftaffer-ul Nunu Racris, a avut ocazia de a testa noul model Tama Star, pe care il puteti gasi la magazinul MC Musical - Bucuresti.





"Modelul pe care eu am cantat este Tama Star, aceasta fiind varianta maple (artar).
Tobele sunt facute manual de catre lutieri, avand in componenta din 5 straturi(mm) de maple si un focus ring (pe fiecare parte a cilindrului) tot din 5 straturi de maple!
Culoarea este Satin Burgundy Red si se aplica doar pentru seturile facute din maple(artar), de asemenea am observat foarte multe imbunatatiri aduse noului set in compratie cu celelalte serii Tama, iar cea mai importanta este sunetul (tonul).
Desi am fost cred ca primul care am testat toba, dupa Fernando Draganici, care le-a montat si acordat (si inca fetele nu au avut timp sa se aseze asta facand sunetul putin crud). Insa pot sa spun ca m-a izbit nota curata, tonul foarte cald si puternic al tobei! Setul a venit echipata din fabrica cu fete Remo Ambassador Coated ceea ce-i da o tenta jazz in sunet dar chiar si asa el este foarte echilibrat in frecvente!
Am cantat pe multe serii Tama, insa seria Star este cea mai reusita din toate punctele de vedere!
In continuare pot mentiona ca tomurile sunt foarte versatile si suna foarte curat, au o nota foarte clara si concentrata.
Toba mare este foarte patrunzatoare si-ti ofera o stare de bine in timpul cantarii. Aveam exact sentimentul ala care il ai atunci cand toba suna foarte bine si-ti iti vine cheful de cantat.
Pretul este destul de ridicat insa se reflecta raportul calitate-pret: 25 000 RON.

Revenind la celalate parti componente ale kitului, cazanele au un sunet foarte exploziv plin de bass si nota, ceea ce le reda o prezenta cat mai ferma.


Pot spune ca la toba mica, testand mai multe tipuri de acordaj, am putut observa sunetul foarte gras dar si sensibilitatea cordarului care raspundea la fiecare exercitiu pe care il executam.



Alte specificatii tehnice:
- picioarele cazanelor au un nou tip cauciuc cu un concept unic pentru a absorbi socurile si un nou sistem de memorare a pozitiei!
- tom-urile au un sistem nou de agatare in furca si o posibilitate mai buna de reglare a memoriei de pozitie!

- picioarele de la toba mare deasemenea au un sintem nou de ancorare (seamana cu cel de la stativul de fus Iron Cobra) foarte practic si util.
Pe scurt totul e mult mai simplu si mai usor de manevrat!
Este una dintre cele mai bune tobe pe care am testat vreodata!
Nota 20 pentru Tama si multumesc echipei Mc Musical pentru oportunitatea de a proba setul!"










Comments