Secretele toboșarilor partea a 4-a - Tooftaff Survival Interview - Radu Gheorghe





     Am avut tot felul de încercări în pandemie să reformulez o introducere pentru aceasta serie de interviuri cu toboșari, ținând cont de modul în care s-a văzut și s-a simțit întreaga situație la nivel global. (știu pare că a durat o veșnicie dar, iată-ne aici!)

       Ce am învățat noi, cei din comunitate, din această perioadă schimbătoare, neprevăzută, este că: ,,În mijlocul oricărei probleme, întotdeauna exista o oportunitate''. Această deviză o poți exploata în nenumărate situații și contexte. Trebuie să ai voință, imaginație și putere de adaptare în situații reale. 

     Comunitatea Tooftaff este prezentă în viața toboșarilor români, aducând nota optimistă, constructivă, dorința de a aduna oameni în spațiul real sau digital, de a fructifica idei, inovații în domeniul socio-cultural și muzical, din sfera românească și nu numai. 

Seria de interviuri Tooftaff Survival abia a început, așa că așteptăm mesajele tale cu propuneri.

Like, follow, share și subscribe! 

Facebook:  https://www.facebook.com/tooftaff

Instagram: https://www.instagram.com/tooftaffdrummers

TikTok:      https://www.tiktok.com/@tooftaffdrummers

Youtube:    https://www.youtube.com/user/tooftaff1

            

Invitatul din această săptămână la Tooftaff Survival Interview, este 

Radu Gheorghe! 




Sursa:https://www.facebook.com/radu.gheorghe.92


1. Ce muzică ai ascultat în ultima perioadă?


 Ascult tone de muzică ... dar preferații mei în ultima perioadă sunt: John Mayer , Ray Wilson, R.E.M., Audioslave.


                                                                John Mayer 




R.E.M.



Audioslave







2. Ai avut parte de momente dificile sau presiuni în cadrul carantinei?


  Nu am avut momente dificile. M-am adaptat și am încercat să fac ce a fost posibil în noile circumstanțe .... şi da, putem trăi cu foarte puțin, dar știam deja acest lucru, pentru că la vârsta mea am trecut prin vremuri și mai grele .



3. Ai învățat ceva nou în această perioadă, lucruri pe care nu ai apucat să le faci, iar acum ca a fost timp, ai avut ocazia?- fie pe plan muzical, new skills sau chiar în materie filosofică sau spirituală?


  În perioada de izolare la domiciliu am trecut de la o viață intensă cu repetiții, cântâri, elevi la tobe,( program încărcat și obositor ) la extrema cealaltă. 

 Am profitat de infuzia de "timp" și am reluat studiul câtorva rudimente: double stroke, six stroke-roll, flam accents.

 De asemenea m-am străduit să mențin cursurile la tobe cu elevii care aveau acasă un kit electronic, folosind aplicația Zoom. 

 Nu a fost uşor dar ne-am descurcat!


4. Ce părere ai despre ceea ce se întâmplă în industria muzicală? 


 În Romania nu cred ca există industrie muzicală, sau daca este, suntem departe de a avea ceva asemănător cu ce se întâmplă în S.U.A. sau U.K..

 Este evident că nici piața de aici nu se compară, nici ca mărime/cultură, educație muzicală.


5. Care este părerea ta despre ideea de reprofilare?


 Îmi doresc tare mult să rezistăm ca artiști în vremurile astea, să putem să trăim decent din munca noastră și să nu fim nevoiți să ne reprofilam decât dacă simțim că avem chemare.



Comments