Secretele Toboșarilor partea a 7-a - Tooftaff Survival Interview - Ovidiu "Chico" Cristian


 

 Am avut tot felul de încercări în pandemie să reformulez o introducere pentru aceasta serie de interviuri cu toboșari, ținând cont de modul în care s-a văzut și s-a simțit întreaga situație la nivel global. (știu, pare că a durat o veșnicie dar, iată-ne aici!)

       Ce am învățat noi, cei din comunitate, din această perioadă schimbătoare, neprevăzută, este că: ,,În mijlocul oricărei probleme, întotdeauna exista o oportunitate''. Această deviză o poți exploata în nenumărate situații și contexte. Trebuie să ai voință, imaginație și putere de adaptare în situații reale. 

     Comunitatea Tooftaff este prezentă în viața toboșarilor români, aducând nota optimistă, constructivă, dorința de a aduna oameni în spațiul real sau digital, de a fructifica idei, inovații în domeniul socio-cultural și muzical, din sfera românească și nu numai. 

Seria de interviuri Tooftaff Survival abia a început, așa că așteptăm mesajele tale cu propuneri.

Like, follow, share și subscribe! 

Facebook:  https://www.facebook.com/tooftaff

Instagram: https://www.instagram.com/tooftaffdrummers

TikTok:      https://www.tiktok.com/@tooftaffdrummers

Youtube:    https://www.youtube.com/user/tooftaff1

            

Invitatul din această săptămână la 

Tooftaff Survival Interview

este 

Ovidiu "Chico" Cristian


Photo Credits: Cristian Șuțu

    Pentru cei care nu îl cunosc pe Ovidiu "Chico", a absolvit Facultatea de Muzica din Cluj-Napoca și este toboșarul trupei Byron.

 Printre alte colaborări muzicale se numară: Andra, Altorchestra, Adrian Nour & Groovin'High, Adrian Berinde, Vizi Imre și multi alții.

  1. Ce muzică ai descoperit în ultima perioadă?


   I-am descoperit pe: 


Miho Hazama

Click link https://mihohazama.bandcamp.com/album/dancer-in-nowhere 


Kenta Shimakawa


Click link: https://www.youtube.com/watch?v=ktcdu8A2H6c






 Nova collective





 Thank You Scientist, pe Bent Knee





Plini






Square to Check





Bineînțeles, printre ei mai strecurăm niște King Crimson, Yussef Dayes, Tigran Hamasyan, Avishai Cohen (contabasistul), FORQ, Haken, etc.                                                                                                           



  1. Cum ți s-a părut perioada în care a stat toată lumea în carantină?


 Da, am avut și momente dificile și cred că nu sunt singurul, dar am trecut cu bine prin toate și cred că muzica a avut un rol foarte important aici. 


  1. Ai învățat ceva nou în aceasta perioadă, lucruri pe care nu mai aveai când să le faci, iar acum ca a fost timp, ai avut ocazia?

 Da, am învățat multe lucruri, mai ales că perioada asta am ales să o petrec la țară, într-un loc foarte frumos, inspirațional pentru mine. Am învățat să gătesc(mai bine), să repar lucruri decât să le înlocuiesc, iar cel mai important am învățat să prețuiesc oamenii și viața mai mult.  

 Pot să spun că mi-a prins bine perioada asta, pentru că am reînvățat să studiez corect.


  1. Ce părere ai despre ceea ce se întâmplă în industria muzicală (ce acoperă întreaga activitate muzicală în funcție de gen, stil, curent)?

 Nu cred că sunt în măsură să îmi dau cu părerea despre industria muzicală, însă un lucru e clar, această criză ne afectează pe toți. Și mai cred că în viitorul apropiat, totul se va schimba. Sper doar că în bine.


  1. Ce părere ai despre reprofilare sau lucrul la un nou job dar și continuitatea activității muzicale?

 Încerc să nu mă gândesc la reprofilare, dar dacă vrei părerea mea, aș spune că nu cred că e rea. Nu aș renunța niciodată la muzică, însă dacă e necesar, mă voi reprofila pentru că înțeleg că supraviețuiește cel ce se adaptează nu cel mai puternic.


Photo Credits: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2322680694417187&set=pb.100000258380275.-2207520000..&type=3



Comments